06
Jan
09

new year

putih tottori putih

aku mulekan dengan 1.1..ah…aku x g mane2 pon coti new year nih…yuni g nagoya bersama kumpulan obor2 beliau…ade yg g snowboard…tp rata2 lebih berminat lepak2 d tottori…hahha..dodo xyah cite la..ketua kampung yg setia..lebih lg bile dah ade 9 tanggungan..oooo..lupe lak..sorang tgh bersuka ria kat msia time nih…pengerusi kelab balik msia..xpe2..taun dpan die dah bzz kenkyuu..hehehe…

jd malam ni aku dan yg laen2 buat nabe..kire aktiviti mlm tu MAKAN je keje..macam2 la ade…(korang boleh bayangkan x?)…then kitaorng men kad…..and loser akhir taun..jeng3..udda..sori udda..walaupon ko mng 2 kali berturut2 pada awalnya,tp……ce,dialog standard cite melayu..tapi tergantung..ptutnya dodo yang kalah..xpe..kite usaha jatuhkan dodo taun dpan..ok..

tibe2..ekkkk…bunyi pintu terbuka…semua saling berpandangan….peluh dingin mengalir d sideben..
tiba tercampak satu benda dr pintu bilik….keadaan bertambah cemas,bile semua yang bermain kad seolah2 terpukau dah terus menerkam benda yang tercampak tu..semua berebut..tarik menarik..aku je yang cool….rupenye bende tu shirashi fukubukuro yg dicampak oleh fod..kekeke
kendian permainan kad seperti diabaikan…sume asik ‘eh,murah la…yg ni lg murah…haah,kne beratur la sok ni…erm..alaaa..yang ni hari ke-3 plak..s***’…..dialog2 yg kedengaran membelah hening tgh malam..

maka,lepas tu ade yang balik,tdo,men game..tp aku g men yuki sesorang kat luar…siap bawak pinggan buat penyodok..sori tuan umah…snowman pertama aku ilhamkan…tp hancoq…haram x jd bulat…pg sok anuq kate ‘buruk gile yuki daruma ko’…aku pasrah.

pkul 5.30….penganjur bangumi SAPE NK IKUT AKU BRATUR PG2 datang…bincang2 ok..aku ikut fod..rex g kojima ngan udda..tp…haaa…aku berjaya racun fikiran dodo ikut g beratur…dasat gak ayat2 aku…

ngan bumi tottori yg dah keputihan,kami bertiga gerak ke deo2..destinasi pertama…tgu la..dr pkul 6 sampai pkul 10 br nk bkk…aku dapat la ape yang aku nk..tp…maaf la dodo..maybe luck ko xde…xpe..laptop tu bleh bli gak nanti…maap2..jangan kenang2 lg ek..nt aku teman ko g crik laptop..pastu aku ngan dodo sambung bli barang..jmpe imad then bli barang lg..jmpe anuq sambung bli barang lg..sampai la duit aku dah surut gile babi..maka aku berenti dah pulang……

itulah satu hari yg memenatkan..nk patah gak la kaki beli barang..tq fod..jd tanto


1 Response to “new year”


  1. 1 anuq
    January 8, 2009 at 1:49 pm

    gomen yer mmg buruk yuki daruma ko..nanti aku jar camner nak wat


Leave a comment


January 2009
M T W T F S S
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031